Wie zijn wij?

Stichting Buurthuis Hornmeer is een Stichting die bestaat uit vrijwilligers.  Zij doen dit werk met veel inzet, plezier en betrokkenheid. Deze groep mensen komt veelal uit de wijk, doen het voor de wijk en willen dit graag samen met de mensen uit de wijk doen.

Het Buurthuis is een maatschappelijke organisatie. Dit betekent dat we graag willen aansluiten bij de behoefte van de bewoners in de wijk. Hierop zullen de activiteiten afgestemd zijn. Stichting Buurthuis Hornmeer is een zelfstandige stichting. Wij zijn afhankelijk van de verhuur van het buurthuis om alles te kunnen bekostigen. Binnen het buurthuis vinden veel verschillende activiteiten plaats die allemaal terug te vinden zijn op de website.