Verhuur

Wil je een kinderfeestje geven, een verjaardag vieren of ben je bijvoorbeeld 12,5 jaar getrouwd? Geef je feestje bij Buurthuis Hornmeer! Je kunt het buurthuis ook huren voor andere bijeenkomsten. We beschikken over een grote zaal met bar en een aparte kleinere ruimte waar je bijvoorbeeld kunt vergaderen.

Voor meer informatie mail naar: buurthuishornmeer@gmail.com

Leuk dat je aan het buurthuis denkt voor het geven van een feestje. Er zijn twee mogelijkheden:

Zaalhuur zonder vrijwilligers

U betaalt 400 euro en 250/350 euro borg. U kunt dan uw eigen catering verzorgen. Op een afgesproken tijdstip krijgt u de sleutel van het buurthuis in beheer.
Voor 50 euro kunt u gebruikt maken van onze nieuwe muziekinstallatie. Ook kunt u de tap huren voor 30 euro (excl vat bier). Afhankelijk van de gemaakte afspraken, maar maximaal 24 uur later, levert u de sleutel weer bij een medewerker in. De ruimte dient dan in dezelfde staat te zijn zoals aangetroffen bij het krijgen van de sleutel. Zie algemene voorwaarden voor de zaalhuur.

Zaalhuur met vrijwilligers en afname consumpties

U betaalt 75 euro huur per dagdeel (ochtend, middag, avond). Afhankelijk van het aantal bezoekers van uw evenement bepalen we het aantal vrijwilligers achter de bar. Consumpties van uw gasten worden geturfd. Snacks en maaltijden dient u zelf te verzorgen. Frituursnacks kunnen wij verzorgen.

Voor de vrijwilligers achter de bar rekenen wij 10 euro per vrijwilliger per uur. Vrijwilligers zijn een half uur voor en na uw activiteit aanwezig, waarvoor ook een bijdrage wordt betaald.

In onze kalender kunt u zien of de ruimte nog beschikbaar is.