Wie zijn wij?

Stichting Buurthuis Hornmeer is een Stichting die bestaat uit vrijwilligers.  Zij doen dit werk met veel inzet, plezier en betrokkenheid. Deze groep mensen komt veelal uit de wijk, doen het voor de wijk en willen dit graag samen met de mensen uit de wijk doen.

Het Buurthuis is een maatschappelijke organisatie. Dit betekent dat we graag willen aansluiten bij de behoefte van de bewoners in de wijk. Hierop zullen de activiteiten afgestemd zijn. Stichting Buurthuis Hornmeer is een zelfstandige stichting. Wij zijn afhankelijk van de verhuur van het buurthuis om alles te kunnen bekostigen. Binnen het buurthuis vinden veel verschillende activiteiten plaats die allemaal terug te vinden zijn op de website.

Lijkt het je leuk om bij deze gezellige en enthousiaste groep vrijwilligers te horen? We zoeken altijd nieuwe vrijwilligers om te helpen bij evenementen, wekelijkse bardiensten of zo af en toe een keer. Neem contact op via buurthuishornmeer@gmail.com.

Het bestuur van Stichting Buurthuis Hornmeer

Naast de grote groep vrijwilligers zet het bestuur van Stichting Buurthuis Hornmeer zich ook vrijwillig in om de organisatie draaiend te houden. Het bestuur bestaat uit vijf inwoners van de Hornmeer, die elk met hun eigen (bestuurlijke) ervaring en expertise kennis en daadkracht brengen. Het bestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, financiën, organisatie en communicatie. U kunt in contact komen met het bestuur via buurthuishornmeer@gmail.com

Hans Combee - voorzitter

Paul Schouten - algemeen bestuurslid