Verhuur

Wil je een kinderfeestje geven, een verjaardag vieren of ben je bijvoorbeeld 12,5 jaar getrouwd? Geef je feestje bij Buurthuis Hornmeer! Je kunt het buurthuis ook huren voor andere bijeenkomsten.
We beschikken over een grote zaal met bar en een aparte kleinere ruimte waar je bijvoorbeeld kunt vergaderen. Je kunt gebruik maken van de tafels en stoelen, statafels, muziek-, en lichtinstallatie, het terras bij mooi weer en van onze horeca voorzieningen.

We geven graag een rondleiding om de zaal te laten zien. Mail voor meer informatie of het maken van een afspraak naar: verhuurhornmeer@gmail.com

Leuk dat je aan het buurthuis denkt voor het geven van een feestje. Er zijn twee mogelijkheden:

Zaalhuur zonder vrijwilligers

Wil je de ruimtes van het Buurthuis een hele dag tot je beschikking hebben?
Dan betaal je €450,- zaalhuur en €350,- borg voor het afhuren van het gebouw inclusief gebruik van de keuken en keukenapparatuur. Je verzorgt dan je eigen drankjes, snacks en eventuele maaltijd. Op een afgesproken tijdstip krijg je de sleutel van het buurthuis in beheer. Je kunt de zaal op je gemak naar eigen wensen inrichten en versieren. Na het feestje heb je de volgende dag de tijd om de zaal weer op te ruimen en schoon te maken. Daarna lever je op een afgesproken tijd de sleutel weer in, na de controle voor de overdracht. De ruimte dient dan in dezelfde staat te zijn zoals aangetroffen bij het krijgen van de sleutel. Zie algemene voorwaarden voor de zaalhuur.

Opties: voor €50,- kun je gebruik maken van onze nieuwe muziekinstallatie. Bij huur van de muziekinstallatie betaal je een totaal van €450,- aan borg.
Ook kun je de tap huren voor €30,- euro (excl vat bier). Inkoop van het gewenste aantal bierfusten verloopt via het Buurthuis.
Geen zin om na afloop schoon te maken? Wij kunnen dit verzorgen voor 75 euro.

Zaalhuur met vrijwilligers en afname consumpties

Maak je graag een dagdeel (ochtend/middag/avond) gebruik van het Buurthuis inclusief onze horeca voorziening en bediening? Dat kan ook en dan nemen wij de verzorging van uw feestje grotendeels uit handen.

Je betaalt €100,- euro huur per dagdeel (ochtend/middag/avond). Afhankelijk van het aantal bezoekers van je evenement bepalen we het aantal vrijwilligers achter de bar. Consumpties van uw gasten worden geturfd. Snacks en maaltijden dient u zelf te verzorgen. Frituursnacks kunnen wij verzorgen.
Een evenement waarbij bezoekers hun eigen consumptie afrekenen is uiteraard ook mogelijk.

Voor de vrijwilligers achter de bar rekenen wij 10 euro per vrijwilliger per uur. Vrijwilligers zijn een half uur voor en na je activiteit aanwezig, waarvoor ook een bijdrage wordt betaald.

Bovenstaande prijzen gaan in per 1-6-2024. Prijsafspraken volgens de prijsstelling van het seizoen 2023-2024 die gemaakt zijn voor 24 mei blijven gelden.