Bestuursleden gezocht

Stichting Buurthuis Hornmeer is op zoek naar enthousiaste en betrokken buurtbewoners die zich willen inzetten als bestuursleden of voorzitter. Het buurthuis speelt een belangrijke rol in onze gemeenschap en heeft als doel om een veilige en gezellige ontmoetingsplaats te bieden voor alle inwoners van de Hornmeer.

Als bestuurslid, secreatris of voorzitter van Stichting Buurthuis Hornmeer krijg je de kans om een waardevolle bijdrage te leveren aan het versterken van onze buurtgemeenschap. Samen met het huidige team van 20 vrijwilligers denk je mee over het beleid en de toekomstige ontwikkelingen van het buurthuis.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste mensen met diverse expertisegebieden, zoals financiën, communicatie, facilitair beheer, en/of juridische zaken. Als bestuurslid ben je gemiddeld een avond per maand inhoudelijk actief en daarnaast ben je flexibel beschikbaar voor overige taken die passen bij jouw rol in het bestuur.

Zonder nieuwe bestuursleden kan de Stichting Buurthuis Hornmeer niet voortbestaan. Wil je graag je steentje bijdragen aan een bruisende buurtgemeenschap? Dan is een taak bij het Buurthuis geschikt voor jou. Je hoeft geen inwoner van de Hornmeer te zijn om bij te dragen aan het Buurthuis in de wijk. Ervaring in een bestuurlijke rol is geen vereiste, maar wel een pré.

Klik op de buttons links, voor meer informatie over de bestuursfunctie. Ben je enthousiast? Neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek via buurthuishornmeer@gmail.com.

Wij hopen op jullie enthousiaste reacties en kijken ernaar uit om samen met nieuwe bestuursleden de Stichting Buurthuis Hornmeer verder te ontwikkelen en te laten groeien.

Vrijwilligers

Zonder vrijwilligers kan buurthuis Hornmeer niet bestaan. Als vrijwilliger kun je van alles ondernemen binnen het buurthuis.

Wellicht heb jij een leuk idee om te doen, een activiteit waar je je wekelijks, of maandelijks, of eens per kwartaal, voor in wilt zetten?  Denk aan een bardienst, klusjes aan het pand, inkopen doen of iets anders.

Je bent van harte welkom om eens langs te komen. Mailen kan natuurlijk ook.
Laten we elkaar vinden, laten we samenwerken  en laten we vooral plezier hebben in het iets betekenen voor onze wijk.